Τετάρτη 24 Ιουνίου 2015

ΑΡΓΥΡΟ ΜΕΤΑΛΙΟ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΤΑ 400μ. ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΤΟΥΣ 1ους ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ

Το αργυρό μετάλλιο στα 400 μέτρα ελεύθερο κατέκτησε ο Δημήτρης Δημητρίου στους Ευρωπαϊκούς Αγώνες του Μπακού.

Εντυπωσιακός ήταν ο Δημήτρης Δημητρίου στον τελικό των 400 μέτρων ελεύθερο στους Ευρωπαϊκούς Αγώνες του Μπακού, καθώς τερμάτισε δεύτερος και κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο.

Παρά το γεγονός πως προκρίθηκε στον τελικό με τον 5ο καλύτερο χρόνο, ο Έλληνας κολυμβητής ξεχώρισε από τα πρώτα μέτρα μαζί με τον Γερμανό Πάουλ Χέντσελ, ο οποίος τελικά ήταν και ο νικητής του αγώνα με 3:52.43, ενώ ο Δημητρίου ήταν μόλις κατά 14 εκατοστά του δευτερολέπτου πιο αργός με 3:52.57. Αυτό ήταν το τέταρτο αργυρό μετάλλιο της Ελλάδας στο Μπακού και 7ο συνολικά.

"Η χαρά μου είναι μεγάλη και ήταν κάτι ανέλπιστο για μένα. Ουσιαστικά ο στόχος ήταν η συμμετοχή στον τελικό.  Στο πρώτο πενηντάρι γύρισα πρώτος, ήμουν συνέχεια στην πρώτη δυάδα και όταν στα 300 μέτρα είδα ότι οι υπόλοιποι είχαν μείνει αρκετά πίσω και ήμουν μόνο εγώ με τον Γερμανό μπροστά, κατάλαβα ότι είχα εξασφαλίσει το μετάλλιο. Εκεί τα έδωσα όλα πια για το χρυσό, που μπορεί τελικά να μην ήρθε, αλλά αυτό δεν μειώνει τη χαρά μου.
Είναι χωρίς δεύτερη σκέψη, η κορυφαία στιγμή της καριέρας μου και θα ήθελα να αφιερώσω αυτό το μετάλλιο στους γονείς μου που με στηρίζουν αλλά και στον προπονητή μου στην Αργυρούπολη, τον Δημήτρη Αθυμαρίτη, αλλά και στους Αλέξανδρο Νικολόπουλο και Βαγγέλη Κοζομπόλη που επίσης με έχουν βοηθήσει σημαντικά", τόνισε ο Δημήτρης Δημητρίου που είχε διπλή χαρά καθώς νωρίτερα, είχε μάθει και τα αποτελέσματα των Πανελληνίων Εξετάσεων, όπου τα πήγε πολύ καλά.
Όσον αφορά στις υπόλοιπες ελληνικές συμμετοχές του απογευματινού προγράμματος στην κολύμβηση, ο Κωνσταντίνος Μερετσόλιας είχε τον 7ο καλύτερο χρόνο των ημιτελικών στα 200μ πρόσθιο με 2:15.24 και θα αγωνιστεί το απόγευμα της Τετάρτης (16:27 ώρα Ελλάδος) στον τελικό του αγωνίσματος.
Στα 100μ ύπτιο ανδρών, ο Νίκος Σοφιανίδης έκανε επίσης τον 7ο καλύτερο χρόνο στα ημιτελικά με 55.58 και θα λάβει μέρος στον τελικό της Τετάρτης (15:30 ώρα Ελλάδος).
Πρόκριση στον τελικό των 200μ ύπτιο γυναικών, που διεξάγεται την Τετάρτη (16:41 ώρα Ελλάδος) πήρε και η Ιωάννα Σαχά, που είχε τον 7ο καλύτερο χρόνο στα ημιτελικά με 2:16.63.
sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΡΟΔΙΤΗ - ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ 0-3 ΓΙΑ ΤΟΝ 1ο ΓΥΡΟ ΚΥΠΕΛΟΥ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΣΠΕΔΑ

Επιτυχημένο ξεκίνημα για το γυναικείο μας τμήμα στον 1ο γύρο του κύπελου ΕΣΠΕΔΑ. Σε εκτός έδρας αγώνα, ο οποίος όμως διεξήχθη στο '...